Steve-mode, check it. foo - Page 5 - HomemadeTurbo - DIY Turbo Forum

General Discussion Off-Topic Discussion and Enlightenment

Steve-mode, check it. foo

Reply

 
 
 
Old 07-18-2005, 09:28 PM
  #41  
3.0 BAR
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 12,569
Default Re: Steve-mode, check it. foo

dude, your material was ------- lame. end of discussion.
hotrex is offline  
Reply With Quote
Old 07-18-2005, 09:31 PM
  #42  
DG
0.0 BAR
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 9
Default Re: Steve-mode, check it. foo

so is that ugly *** bitch in your pic.....and when did i say my track wasn't lame?
i knew it was lame as ----, but spenser decided to send it anyways, so....i'm hoping that steve will be man enough to step up
so i can show him what i got .....you ugly girl flaunting ******
DG is offline  
Reply With Quote
Old 07-18-2005, 10:02 PM
  #43  
0.0 BAR
 
Join Date: Feb 2003
Posts: 0
Default Re: Steve-mode, check it. foo

You're a dipshit. Nobody took your little song seriously, even though for a minute there you convinced yourself you were snoop dog.
Nobody cares, get over it. Talking ---- doesn't all of a sudden make this a "rap battle" or whatever you're looking for. End spencers life, and then end your own.
MikeJ-2009 is offline  
Reply With Quote
Old 07-18-2005, 10:08 PM
  #44  
3.0 BAR
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 12,569
Default Re: Steve-mode, check it. foo

keep talkin
hotrex is offline  
Reply With Quote
Old 07-18-2005, 10:27 PM
  #45  
0.0 BAR
 
Join Date: Feb 2003
Posts: 0
Default Re: Steve-mode, check it. foo

man, Steve, i love that song. its great.
R-MAK is offline  
Reply With Quote
Old 07-19-2005, 01:47 AM
  #46  
3.0 BAR
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,049
Default Re: Steve-mode, check it. foo

Originally Posted by DG
you guys are too funny, i can't wait to blow steve mode away, it's just gonna be sweeter than paki -----

steve, the fact that you took the track seriously, is even funnier than the fact that u think i was trying. so stop being a -----.....write back and we'll see how bad i kill you
Your from canada right? I have never heard of you. The biggest thing comming from canada went like this:

Informer, you no say daddy me snow me Iíll go blame,
A licky boom boom down.
Detective mon said daddy me snow me stab someone down the lane,
A licky boom boom down.
Informer, you no say daddy me snow me Iíll go blame,
A licky boom boom down.
Detective mon said daddy me snow me stab someone down the lane,
A licky boom boom down.

Them is some big shoes to fill. Don't waste time talkn' ---- here. You gotta work on your ryhmes son. :P
Cray91 is offline  
Reply With Quote
Old 07-19-2005, 03:30 AM
  #47  
3.0 BAR
 
Join Date: May 2003
Posts: 5,381
Default Re: Steve-mode, check it. foo

Originally Posted by Cray91
Originally Posted by DG
you guys are too funny, i can't wait to blow steve mode away, it's just gonna be sweeter than paki -----

steve, the fact that you took the track seriously, is even funnier than the fact that u think i was trying. so stop being a -----.....write back and we'll see how bad i kill you
Your from canada right? I have never heard of you. The biggest thing comming from canada went like this:

Informer, you no say daddy me snow me Iíll go blame,
A licky boom boom down.
Detective mon said daddy me snow me stab someone down the lane,
A licky boom boom down.
Informer, you no say daddy me snow me Iíll go blame,
A licky boom boom down.
Detective mon said daddy me snow me stab someone down the lane,
A licky boom boom down.

Them is some big shoes to fill. Don't waste time talkn' ---- here. You gotta work on your ryhmes son. :P
So that guy was canadian? wow, i learn something new everyday.
juli0_bustamante is offline  
Reply With Quote
Old 07-19-2005, 03:52 AM
  #48  
3.0 BAR
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,049
Default Re: Steve-mode, check it. foo

Originally Posted by julio_bOOstamante
So that guy was canadian? wow, i learn something new everyday.
Yeah he was French Canadian. That is why he sounded like he had a unit in his mouth when he was rapping.
Cray91 is offline  
Reply With Quote
Old 07-19-2005, 04:15 AM
  #49  
3.0 BAR
 
Join Date: May 2003
Posts: 5,381
Default Re: Steve-mode, check it. foo

Originally Posted by Cray91
Originally Posted by julio_bOOstamante
So that guy was canadian? wow, i learn something new everyday.
Yeah he was French Canadian. That is why he sounded like he had a unit in his mouth when he was rapping.
YOu said u nit.....lol
juli0_bustamante is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2005, 07:58 PM
  #50  
DG
0.0 BAR
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 9
Default Re: Steve-mode, check it. foo

look you fools, obviously steve sucks ---- at rapping, and tries too hard to sound like cypress hill, and all you americans can suck a fat dick.

yeah i said it EH, y'all don't know what you're talkin a boot, i am from canada and i'll ------ say it proudly, i'd rather be canadian than be a gun toting

big headed yank.....------ christ steve, i know u ain't gonna step up to the plate cuz u don't wanna get raped by a canadian rapper, but u should give it a shot

and what's up with the shittiest ---- i heard on this posting, is that supposed to be your amazing dj? HA HA dream on. and who's that sublime wannabe?
DG is offline  
Reply With Quote

Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: Steve-mode, check it. foo


Contact Us Sitemap Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.